ovdn ahvC
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

.انتخاب آهنگ دلخواه ovdn ahvC
**** منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما ovdn ahvC است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست.
این ovdn ahvC هم برای ایرانسلی ها ...!
• کد آهنگ ovdn ahvC مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
• برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن ovdn ahvC به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
•• به ovdn ahvC لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
•• برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال ovdn ahvC کنید.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر ovdn ahvC اشاره کرد:
خرید شارژ ovdn ahvC
برای شروع ovdn ahvC یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با ovdn ahvC نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:
- ovdn ahvC از طریق ارسال پیام کوتاه
خرید ovdn ahvC شارژ
۲ - از طریق استفاده از ovdn ahvC کدهای دستوری (USSD)
هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می ovdn ahvC توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:
این ovdn ahvC هم برای ایرانسلی ها ...!
تلفن گویا و کدهای ovdn ahvC دستوری
این روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و ovdn ahvC مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.
جدول عملیات پایه از طریق ovdn ahvC پیام کوتاه
شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان ovdn ahvC تان تنظیم کنید!
• برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ovdn ahvC ایرانسل، عبارت PI را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید ovdn ahvC و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
توجه: در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها ovdn ahvC برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قيمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
روش‌های دسترسی ovdn ahvC به سرویس
• برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ovdn ahvC ارسال کنید.
• خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی ovdn ahvC در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
چگونه ovdn ahvC آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟
*۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK] ovdn ahvC
خرید شارژ ovdn ahvC
جدول عملیات ovdn ahvC پایه از طریق کدهای دستوری
• کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با ovdn ahvC پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.
شما مشترکین عزیز می توانید با استفاده از ovdn ahvC سیستم تلفن گویا و کدهای دستوری ایرانسل، عملیات فعال سازی و غیرفعال سازی خدمات و مدیریت حساب خود را تنها با وارد نمودن چند کد ساده با یک ترتیب خاص، انجام دهید. لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس کاملاً رایگان است.
**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که ovdn ahvC در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
آهنگ پیشواز خود را چگونه فعال ovdn ahvC کنیم؟
با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص ovdn ahvC مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید :
در لینک پورتال آهنگ پیشواز ovdn ahvC در vitrin.irancell.ir صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا ovdn ahvC عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
۳.از ovdn ahvC آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!
* برای خرید آهنگ ovdn ahvC دلخواهتان کد آهنگ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام ovdn ahvC عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده ovdn ahvC و منوی آن را دنبال کنید.
۲. بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما ovdn ahvC فعال می شود!!!
• فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال ovdn ahvC آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
** به عنوان مثال برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال ovdn ahvC کنید.
خرید شارژ





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: